Loading...

Lidmaatschap

Hoe word ik lid van de ESC?

Ben je een nieuwe medewerker, dan ontvang je van Human Resources het aanmeldformulier.

Ben je al medewerker en wil je alsnog lid worden? Op de homepage van deze website kun je het aanmeldformulier downloaden.

Vul het formulier in, bewaar de pdf op je computer en stuur het formulier naar HR.

HR verwerkt je aanmelding in de salarisadministratie en daarna ontvangt de ESC jouw aanmelding.

Wat kost het om lid te zijn?

Je betaalt een bijdrage van € 3,00 per maand. Dit bedrag zal iedere maand van je maandsalaris worden ingehouden. De ESC behoudt zich het recht voor jaarlijks de contributie per 1 januari aan te passen.

Deze bijdrage betreft alleen de contributie. Als je meedoet aan een activiteit, betaal je nog de eigen bijdrage voor die activiteit. Dit is de prijs van de aanbieding.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Stuur een mail naar esc@canon.nl. We hanteren een opzegtermijn van 1 maand om het admininstratief te kunnen verwerken met je salaris.

Bestellen & betalen

Hoe kan ik inloggen?

Toegang tot de website en het aanbod is voor iedere medewerker mogelijk, je hoeft niet in te loggen.

Om een bestelling te kunnen plaatsen heb je wel een account nodig waarop je moet inloggen.

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar My Account via de 3 streepjes rechtsboven in het scherm of klik hier.

Vul je zakelijke emailadres in en maak een eigen wachtwoord aan.

Nieuwe accounts worden gecontroleerd op ESC-lidmaatschap. Accounts met een privé mailadres worden verwijderd uit het systeem.

Hoeveel betaal ik voor een activiteit?

De eigen bijdrage voor deelname aan een activiteit is gelijk aan het bedrag van de aanbieding. Dit is altijd een gereduceerd tarief. De inbegrepen en niet inbegrepen zaken worden per activiteit vermeld.

Kan ik meerdere activiteiten tegelijk bestellen?

Ja is mogelijk. Je kunt per activiteit aangeven hoe je wilt betalen.

Hoe kan ik betalen?

Voor de meeste activiteiten kun je standaard kiezen om direct online te betalen of op een later moment. In het laatste geval ontvang je een factuur. Deze dient betaald te zijn voor aanvang van de activiteit.

Voor activiteiten waar een loting plaats kan vinden, wordt tijdelijk de betaalmethode 'LOTING + [naam activiteit]' toegevoegd aan de winkelwagen. Pas na einde inschrijving en eventuele loting, ontvang je een factuur.

Hoe werkt betalen bij een loting?

Voor activiteiten waar een loting plaats kan vinden bij meer inschrijvingen dan beschikbare plaatsen, wordt tijdelijk de betaalmethode 'LOTING + [naam activiteit]' toegevoegd aan de winkelwagen. Deze betaalmethode is dan ook zichtbaar voor alle andere activiteiten, maar geldt dus alleen voor die specifieke activiteit.

Voor deze activiteiten geldt eerst een inschrijfperiode, je hoeft nog niet te betalen.

1. Bestel de activiteit zoals iedere andere activiteit

2. Klik op LOTING bij de betaalmethode.

3. Na de inschrijfperiode hoor je of je kunt deelnemen en ontvang je een factuur om het bedrag te betalen.

4. De betaaloptie LOTING wordt na de inschrijfperiode weer verwijderd uit het de lijst van betaalopties.

Mijn betaling is teruggestort. Hoelang duurt dat?

Het kan enkele dagen duren voordat het geld weer op je rekening staat.

Annuleren

Annuleren van een activiteit door de ESC

Voor activiteiten kan een minimaal aantal deelnemers gelden, om deze door te laten gaan. Indien hiervan sprake is, wordt dit bij de betreffende activiteit vermeld in de beschrijving.

Komt een activiteit te vervallen, en heb je de eigen bijdrage reeds betaald, dan wordt het bedrag automatisch terug gestort op je rekening.

Ik moet door omstandigheden mijn bestelling annuleren. Is dat mogelijk?

Het bestellen van een activiteit houdt automatisch in dat je je verplicht tot het betalen van deze activiteit.

Ben je verhinderd, om welke reden dan ook, dan geldt het volgende:

- Annulering van deelname aan een activiteit kan alleen schriftelijk, minimaal 2 weken voor aanvang van de activiteit via esc@canon.nl.

- Conform het Huishoudelijk Reglement geldt dat je het bedrag voor reeds bestelde activiteiten niet geresitutueerd krijgt, ongeacht of de betaling wel of nog niet is voldaan.

Mag ik mijn tickets / activiteit doorverkopen?
  • Het is toegestaan om een activiteit te verkopen aan andere Canon-collega's.
  • Het is niet toegestaan om de activiteit aan mensen buiten de Canon-organisatie te verkopen.
  • Betaling voor de kosten regel je onderling.
  • Gaat een andere collega in plaats van jou naar de activiteit, meld dit dan via esc@canon.nl i.v.m. de deelnemerslijst.

Aansprakelijkheid

Zijn jullie verzekerd voor schade en persoonlijk letsel?

Ja de ESC heeft een verzekering. Deelname aan activiteiten is echter te allen tijde op eigen risico. Je dient ook zelf verzekerd te zijn. De ESC is nooit aansprakelijk voor schade of verlies van persoonlijke bezittingen.